PRODUKTŲ FOTOGRAFIJA
Kuo svarbi produktų fotografija?
Produktų nuotraukos elektroninėms parduotuvėms ir kitiems pardavimo kanalams – vienas svarbiausių kriterijų siekiant parduoti prekes. Produkto nuotrauka – tai žinutė vartotojui, kurioje dažniausiai pirmąjį įspūdį ir pagrindinę mintį perduoda būtent vaizdas. Komunikacija vaizdais su savo klientais jau seniai tapo modernių verslų pagrindu. Kasdien visur matome daugybę produktų nuotraukų: žurnaluose, reklaminiuose plakatuose, stenduose, lankstinukuose, ant automobilių ar autobusų. Dar daugiau produktų nuotraukų matome internete: socialiniuose tinkluose, elektroninėse parduotuvėse, reklaminiuose skydeliuose, įvairiuose straipsniuose ir bendrame informacijos sraute. Kokybiškos produktų nuotraukos yra stiprus konkurencinis pranašumas ir pardavėjo įvaizdžio formavimo įrankis.
Fotografuojame produktus:
- Visiškai baltame fone (tokios nuotraukos dažniausiai naudojamos e-komercijoje);
- Bet kokios norimos spalvos fone;
- Kuriant įvairias kompozicijas naudojant atitinkamus rekvizitus;
- Kontekste (tam tikroje aplinkoje, parodant kaip daiktas yra naudojamas ir pan.)




Produktų fotografija reikalauja daug kruopštumo. Svarbus tinkamas apšvietimas, produkto paruošimas, kompozicija ir nuotraukų redagavimas: atspindžių, nereikalingų smulkmenų pašalinimas, produkto spalvingumo išryškinimas ar formos sutvarkymas. Fotografuojant produktus būtina kuo tikroviškiau atvaizduoti turimus gaminius ir perteikti jų pagrindines savybes.
Produktų galerija

Photodune
View Popup
Šimtalapis
View Popup
Themeforest
View Popup
Rankšluostis susuktas
View Popup
BT Ausines
View Popup
Rankšluostis užmestas
View Popup
Šimtalapio pjūvis
View Popup
Parafino paletė
View Popup
melynikvapukai
View Popup
Ausinės su laidu
View Popup